חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עדיף מתנה או מארז מתנה?

שיתוף:

מארזי מתנה

הבעת הערכה ותודה לעובדים היא חלק חשוב ואיכותי בתרבות ארגונית בריאה ומתנות הן דרך נפוצה לעשות זאת. יחד עם זאת, ההחלטה בין מתנה בודדת לבין מארזי מתנה לעובדים יכולה לשנות את כל התמונה. לכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות ולמעשה הבחירה הנכונה תלויה בכמה גורמים רלוונטיים. בואו לגלות איך לבחור.

מארזי מתנה לעובדים או מתנה בודדת – מה עדיף?

זה לא סוד שמתנה בודדת יכולה להיות בחירה אישית אך חשוב שתכירו היטב את מי שאתם מעניקים לו מתנה אישית. זוהי מתנה המותאמת לתחומי העניין של העובד הספציפי ומראה שהמעסיק השקיע מחשבה ומאמץ בבחירת המתנה וזה יכול להיות משמעותי מאוד עבור העובד. מתנות בודדות בדרך כלל גם זולות יותר מחבילות מארזי מתנה מה שהופך אותן לאופציה אטרקטיבית עבור חברות עם תקציב מוגבל. זה מאפשר להראות הערכה לעובדים גם כאשר המשאבים מוגבלים.

מארז מתנה – הרבה מעבר לחבילה רגילה

מארז מתנה לעומת זאת יוצר רושם חזק ומעביר מסר של הערכה גבוהה. מארז מעוצב היטב המכיל מגוון פריטים איכותיים יכול להיות מתנה יוקרתית ומרשימה. מארזי מתנה מיוחדים גם מאפשר לעובד ליהנות ממגוון של הפתעות ולחוות תחושה של הערכה גבוהה מאד.

מארז מתנה יכול להיות אידיאלי לאירועים מיוחדים וחגיגיים כמו חגים או הישגים משמעותיים כאשר אנו רוצים להעניק חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. אפשר גם להתאים אישית מארזי מתנה לעובדים במגוון סגנונות. החשוב ביותר הוא ההערכה והמחשבה המיוחדת מאחורי המארז.

איך יודעים מה עדיף לתת לעובדים?

בסופו של דבר הבחירה בין מתנה בודדת אל מארזי מתנה מיוחדים תלויה במספר שיקולים. חברות עם תקציב מוגבל או שמעוניינות להעניק מתנה אישית וממוקדת בהחלט יעדיפו מתנה בודדת. יחד עם זאת, חברות שרוצות להרשים את העובדים ולהעניק להם חוויה מפנקת ומרגשת יותר תבחרנה במארז מתנה מפנק.

מתנות ייחודיות רוכשים אך ורק אצל הטובים ביותר

לא משנה מה תבחרו, העיקר הוא להראות לעובדים שלכם שאתם מעריכים אותם ואת תרומתם לארגון. מתנה שנבחרה בקפידה בין אם היא בודדת או חלק ממארז יכולה להגביר את המוטיבציה, לשפר את שביעות הרצון ולחזק את הקשר בין העובדים למעסיקים.

עד עיצובים כאן בשבילכם עם מגוון מתנות לעובדים בין אם מתנה בודדת ובין אם מארזי מתנה פריטים מעוצבים ואבזור. הכנסו כבר עכשיו ובחרו את המתנות הייחודיות לצוות העובדים שלכם והראו להם הערכה באמצעות מתנות מקוריות ומרגשות.

אנא דרגו את המידע

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

מארזי שי

מארזי שי לעובדים לקראת החגים

חודשי החגים הולכים ומתקרבים אלינו במהירות. ראש השנה וחג סוכות בפתח ובהחלט מדובר בחגים ואירועים גדולים, כאשר מעסיקים רבים כבר מכינים מארזי שי לעובדים לקראת

הום סטיילינג

הום סטיילינג לבית בפשטות

הום סטיילינג הוא תחום המתייחס לנושא העיצוב הפנימי של הבית. אין חוקים מסוימים החקוקים בסלע וכל אחד למעשה יכול לבחור לעצב את הבית שלו בקונספט

מתנה לט"ו באב

מציאת המתנה המושלמת לט”ו באב

ט”ו באב מתדפק לנו על הדלת ואם עדיין לא מצאתם את המתנה המושלמת לבן/בת הזוג שלכם כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. ט”ו באב מאופיין

דילוג לתוכן