חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מתנה לעובדים?

שיתוף:

מתנה לעובדים

העובדים הוא המשאב היקר ביותר בעסק שלכם. על פי איכותם ונאמנותם של העובדים שלכם העסק יקום וייפול כמו גם שביעות הרצון של הלקוחות שלכם, כמות המוצרים שתמכרו, התוצרת מעבודת הייצור ועוד. על מנת לשמור על העובדים שבעי רצון ממקום העבודה שלהם חשוב יהיה לדאוג לתנאי עבודה ראויים,  אווירה נעימה בסביבת העבודה וכמובן גם לשמר את היחסים הטובים בין החברה לעובדים. זאת תוכלו לעשות באמצעות מארזי מתנה מיוחדים שתוכלו להעניק להם בימים מסוימים במהלך השנה.

מדוע חשוב להעניק מתנות לעובדים?

בדרך כלל נהוג לתת מתנות לעובדים לפני החגים הגדולים כמו פסח וראש השנה, אולם ישנם בעלי עסקים שחשוב להם לתת אקסטרה לעובדים שלהם ולתת מתנות גם בחגים נוספים במהלך השנה, בסוף/בתחילת השנה ובימים מיוחדים אחרים. במילים אחרות – בכל פעם שיש הזדמנות. הסיבה לכך היא שבכל פעם שהם נותנים מתנה לעובדים שלהם הם מראים לעובדים שהם מעריכים אותם ואת העבודה שלהם ותורמים לבניית היחסים עמם. כאשר עובד מרגיש שמעריכים את העבודה שלו הוא נהנה לתת מעצמו יותר כשהוא יודע שמעריכים את זה. כמו כן, עובדים השבעי רצון ממקום העבודה שלהם ירצו במידה רבה גם לשמור על מקום העבודה ולא להוריד את הרגל מהגז במהלך יום העבודה, כדי שלא תהיה לבעל העסק סיבה לנסות להחליף אותם בעובד פרודוקטיבי יותר. כאשר העובדים שבעי רצון מהעבודה שלהם הם ירעיפו שבחים על בית העסק בפני עובדים אחרים, ותיקים וחדשים, ותיווצר אווירה הרמונית ונעימה בסביבת העבודה.

מתי נרצה להעניק מתנות לעובדים?

בסביבה העסקית נהוג לתת מתנות לעובדים בימים מיוחדים כמו ימי הולדת של העובדים, אך בדרך כלל יהיה זה סבב קולקטיבי של מתנות לכלל העובדים בחגים (לרבות בחגים הגדולים כמו פסח וראש השנה), כאשר בתי עסק מסוימים מעניקים לעובדיהם מתנות גם בסוף השנה/תחילת השנה האזרחית החדשה.

אילו מתנות נהוג לתת לעובדים?

ישנם סוגים רבים ושונים של מתנות לעובדים שתוכלו להעניק להם. הבחירה תלויה במגוון פרמטרים כמו במה נראה בעיניכם מספיק מכובד לעובדים שלכם, מה התקציב שלכם למתנות, כמות העובדים בארגון ועוד. כל אלה עשויים להשפיע למעשה על בחירת המוצר או המארז הסופי אותו תרצו להעניק במתנה. זה יכול להיות בקבוק יין מהודר בתוצר מוצר כלשהו, זה יכול להיות מארז אווירה מיוחד הכולל נרות, פרחים ופרטי דקורציה, אולי אפילו מוצרי טקסטיל כמו סט מצעים למיטה או מארז מגבות מיוחד.

היכן נוכל למצוא מתנות פוטנציאליות לעובדים שלנו?

באתר עד עיצובים תוכלו למצוא מגוון הצעות אטרקטיביות למתנות לעובדים שלכם. תוכלו לבחור מארזי מתנה מיוחדים במגוון סוגים, בהתאם לעונת השנה, מארזים המוכנים לחגים ספציפיים ואפילו להרכיב מארז משל עצמכם. זקוקים להצעת מחיר מיוחדת לכמות גדולה? צרו עמנו קשר באתר, בטלפון או בוואטסאפ ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

הום סטיילינג

הום סטיילינג לבית בפשטות

הום סטיילינג הוא תחום המתייחס לנושא העיצוב הפנימי של הבית. אין חוקים מסוימים החקוקים בסלע וכל אחד למעשה יכול לבחור לעצב את הבית שלו בקונספט

מתנה לט"ו באב

מציאת המתנה המושלמת לט”ו באב

ט”ו באב מתדפק לנו על הדלת ואם עדיין לא מצאתם את המתנה המושלמת לבן/בת הזוג שלכם כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. ט”ו באב מאופיין

מתנה מיוחדת ליום הולדת

מתנות מיוחדות ליום הולדת

איך בוחרים מתנה לגבר או לאישה שיש להם הכול? סביר להניח ששאלתם את עצמכם את השאלה הזו לפחות פעם אחת או יותר במהלך החייכם כאשר

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן