חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מארזי שי לעובדים לקראת החגים

שיתוף:

מארזי שי

חודשי החגים הולכים ומתקרבים אלינו במהירות. ראש השנה וחג סוכות בפתח ובהחלט מדובר בחגים ואירועים גדולים, כאשר מעסיקים רבים כבר מכינים מארזי שי לעובדים לקראת החגים הללו. הענקת מתנות לעובדים תורמת להצגת הערכה של בעל העסק לעובדיו והזדמנות להוקיר להם תודה על עבודתם הקשה באחד המועדים המשמחים בלוח השנה הישראלי. מארזי מתנה לעובדים ניתן למצוא באתר שלנו “עד עיצובים” במגוון סוגים, סגנונות ומחירים כאשר בהזמנות גדולות ניתן ליצור עמנו קשר מראש להצעת מחיר מרוכזת.

איך לבחור מתנה לעובדים לחג?

בחירת מארזי שי לעובדים עשויה להיות מאתגרת או פשוטה זה תלוי מאוד היכן אתם בודקים ואילו רעיונות אתם מקבלים. באתר עד עיצובים תמצאו מגוון רעיונות של מארזי שי לעובדים עליהם נדבר בפסקה הבאה. בחירת המתנות תלויה בדרך כלל במגוון גורמים:

  • סוג בית העסק – לעתים סוג העסק ישפיע על בחירת המתנות לעובדים ועל סוג העובדים העובדים בו. לדוגמה: עובדי הייטק הרגילים לקבל משכורות גבוהות ותנאים טובים יצפו למתנה מכובדת יותר בערכה וכמובן שימושית עבורם. מתנה לפינה המשרדית שלהם בעבודה או בבית יכולה להיות פתרון נהדר, או אפילו סט דקורטיבי יוקרתי לבית.
  • מחיר – מכיוון שמדובר במתנות לעובדים ייתכן והתקציב למתנה יחידה לא יהיה גדול במיוחד שכן יש עשרות מתנות או יותר שצריך להזמין. מצד שני ככל שבית העסק הינו גדול ויוקרתי יותר ייתכן והמתנה תהיה יקרה יותר כדי להתאים למיתוג ומוניטין העסק אל מול העובדים שלו.
  • שימושיות – כאשר אתם קונים מתנה לעובדים שלכם לחג אתם רוצים להעניק להם משהו שיהיה להם שימושי כמו בקבוק יין מעוצב שיוכלו לפתוח ולשתות עם בני המשפחה בחג, כלים למטבח, מוצרי טקסטיל לבית ועוד.

רעיונות מדליקים מבית “עד עיצובים”

קטלוג המארזים שלנו לחג כולל מגוון עצום של אפשרויות, החל מפריטים דקורטיביים, דרך מוצרים ריחניים, מוצרי טקסטיל, כלי מטבח, בקבוקי יין, שמנים, מוצרי אמבט ועוד. כל אלה מגיעים באריזה מהודרת מיוחדת בהתאם לסוג המארז. לפרטים נוספים תוכלו להתייעץ גם עם הצוות המקצועי שלנו ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

מארזי מתנה

עדיף מתנה או מארז מתנה?

הבעת הערכה ותודה לעובדים היא חלק חשוב ואיכותי בתרבות ארגונית בריאה ומתנות הן דרך נפוצה לעשות זאת. יחד עם זאת, ההחלטה בין מתנה בודדת לבין

הום סטיילינג

הום סטיילינג לבית בפשטות

הום סטיילינג הוא תחום המתייחס לנושא העיצוב הפנימי של הבית. אין חוקים מסוימים החקוקים בסלע וכל אחד למעשה יכול לבחור לעצב את הבית שלו בקונספט

מתנה לט"ו באב

מציאת המתנה המושלמת לט”ו באב

ט”ו באב מתדפק לנו על הדלת ואם עדיין לא מצאתם את המתנה המושלמת לבן/בת הזוג שלכם כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. ט”ו באב מאופיין

דילוג לתוכן